måndag 10 januari 2011

total makeover!!

som ni ser så har jag ändrat min layout...förändring är bara trevligt!
har, som jag lovade innan, slappat på soffan hela dagen....nice!
i morgon så ska jag iväg & fortsätta med inventering på jobbet, så inga nya inlägg mellan typ 8-20.
därför kommer några nu:
 
jag skrev om denna creme innan jul, men vill bara påminna er...ljuvlig! Decleors ansiktskräm Nutridivine är helt fri från paraben. Krämen är klimatanpassad och skyddar huden speciellt mot kyla vilket passar oss perfekt nu i vintertid. Funkar utmärkt att använda som både natt- och dagkräm, underbar vård för riktigt torr hud.


 
Efter allt nyårskyssande behöver läpparna lite extra vård. Cliniques All About Lips är en vårdande läppkräm som återfuktar och mjukar upp fina linjer runt munnen. Krämen innehåller grönt te och vitamin E som motverkar åldrande, som extra bonus hjälper den även till att hålla läppstiftet på plats.


 
Vi har alla varit där, en sen kväll med lite för mycket dricka, och påsarna under ögonen har aldrig varit större....
Med några enkla knep trollar du snabbt bort den glåmiga huden och de mörka ringarna. En bra concealer som döljer mörka fläckar kan vara bra att investera i, samt en ögonkräm som hjälper svullna trötta ögon, all about eyes från Clinique är en riktig räddare i nöden. Som vanligt så är det vatten i mängder som gäller dagen efter, hoppa över den flottiga maten och satsa på frukt, grönsaker och protein. Frisk luft och en återfuktande mask återger lystern till huden!

MIN HÅRFAVORIT:


Diane Kruger
flätan är världens bästa hår-räddare!! funkar alltid...till fest, vardags, på jobb...ja överallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar