fredag 21 januari 2011

freaky friday!

eller inte...
denna fredag består av jobb & sen direkt hem för att ladda om mina batterier.
det är jobb hela helgen, dubbelt i morgon & sen upp och ta sista passet på söndag förmiddag.
men nu är det fredag & jag höll på att sätta kaffet i halsen när jag tittade på min älsklings show...Vakna med the Voice imorse.
en av mina "idoler" (säger man så fortfarande...?) Kat Von D har förlovat sig med den otrogne slusken Jesse James...suck...
det kommer att sluta illa det där..!!

Kat and Jesse seem like a way better match don't they?

från http://www.posh24.com/
Scandalous cheater Jesse James has just announced that he asked his tattoo celebrity girlfriend Kat Von D to marry him and she said yes! Jesse says, "I fell in love with my best friend". Jesse says Kat was one of the only people who stood by him after his scandalous divorce from Sandra Bullock when everyone else turned their back on him and judged him for cheating so much. Well at least Kat knows what she is getting herself into. Good luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar