fredag 14 januari 2011

friday salad sucks!

halloj!!
måste förklara titeln på detta inlägg.. jag har ju jobbat idag & hade som vanligt med mig lunch till jobbet.
halv ett åt jag denna delikata måltid...när jag slutade vid sju-tiden så var jag ju såklart vrålhungrig.
kände väl ingen större lust att laga mat åt mig själv, så jag kom på den ultrafiffiga ideén att jag ska köpa en mumsig kebabsallad hos pizzerian på min gata...
om man säger så här...det var tur att jag var så hungrig som jag var, för det där var ingen höjdare!!!
jag kan förstå att maten var kall...jag var ju trots allt 3...ja,3 min sen (obs! ironi..)
men snälla, vem lägger majs i en kebabsallad & var fasiken är tomaten, gurkan & feferonin????

jag vet inte vad jag har gjort för fel, men idag har det verkligen inte gått min väg i livet...
blä, blä, blä, bläääääääääääääääää....


hahahahaha....sicken liten skruttsötnos!
tur att jag har mina monster...

ett litet hudvårdstips finns det väl ändå att tid & lust för:

Så här på vintern passar det perfekt med en vårdande ansiktsmask. Min favorit har en doft av choklad och passar min hy som, i ärlighetens namn inte skäms bort med ansiktsmasker titt som tätt, och därför behöver både djuprengöring och massor av fukt. 20 kronor på Åhlens, det är jättemycket i förpackningen så det räcker gott och väl till 2-3 omgångar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar