tisdag 18 januari 2011

silence..

hallojsan!
nu är jag hemma efter en dag på jobbet, fick ju hoppa in extra idag.. kul!
har dock varit på ett lite konstigt humör, har dragit mig undan & varit helt nöjd med att jobba ensam.
de senaste dagarna har varit "tänkar-dagar" & jag har tyckt att allt är trist och långtråkigt.. men idag insåg jag att jag gillar dessa gråa tider då man i princip tillbringar all ledig tid i sitt hem...
allt är tyst & lugnt...ja, förutom katterna då! men ni förstår vad jag menar...ibland vill man bara ha massor av människor omkring sig, men just nu är jag helt nöjd med att vara själv hemma.
den enda som saknas är ju min älskade (som btw har ringt!!), men i mina tankar är han ju här hela tiden..

ikväll blir det inte mycket vettigt gjort, har precis ätit lite kvällsmat & nu ska jag slappa järnet!
har lovat min syster att försöka engagera mig i handbollen, so I better do that!!

ha en grymt mysig kväll, puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar