måndag 10 januari 2011

hemma igen!!

såja, nu är min rumpa på nytt placerad i soffan med datorn i knät & här tänker jag stanna resten av denna dag.
jag & Marie har ju varit på Torstens för en mysig lunch/fika med sedvanliga lösningar på världsproblem och annat (o)viktigt småsnack..
tänkte jag skulle visa lite outfits, nu vill vi ju börja plocka fram lite fina (men fortfarande varma) vårkläder.

Elin Kling + H&M


Elin Kling samarbetar med H&M, kollektionen kommer ut i utvalda butiker runt den 3:e februari.

pälsväst är fint, jag gillar att hon har mixat med heltäckande tights & mc-boots...snyggt!
gillar än en gång mixen med tights, boots & något "mjukare" på överkroppen.
skorna, kjolen, hennes top...allt är superfint!
vad tycker ni om röd eyeliner...snyggt om/när en duktig makeup-artist lägger make-upen...kanske inte när jag står på toaletten & fumlar med tops och förbannar allt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar