måndag 17 januari 2011

mer hår, beauty & kläder..

här kommer fler bilder på hur jag vill att mitt hår ska se ut när jag är färdig med det...



klassisk rock-chic outfit på Jennie Hammar...snyggt!

Aussie-3-minute-miracle
Det här är andra flaskan jag använder av Aussies balsam eller inpackning eller vad det nu är. Det är inte ofta jag köper samma produkt två gånger i rad så den här måste ju vara ovanligt bra, även om jag tror att jag är lite besatt av doften också. För även när håret torkat så finns den kvar, den där speciella doften som inte alls påminner om andra hårprodukters.

RTN_MOCA_129_8
Ljusare toppar mot en mörkare botten igen. Här på söta Rachel Bilson.
Chanel Riva
Så har Chanel gjort det igen; lanserat ett lack som alla vill ha men som typ ingen kan få tag på. Riva heter den isigt babyblå färgen och den ingår i Chanels resort 2011-kollektion. Ett bra alternativ, både billigare och mer lättillgängligt, är Essies Barbados blue.
Lapsis-of-Lux-t-1
5131715397_c65f3e0e3b
Från Chanels hippieaktiga resort-visning.

Och så en liten framtidsutsikt, för det gillar vi ju. I vår, i maj närmare bestämt, kommer en kanariegul historia. Låt oss gissa att det blir nästa stora it-lack!
gult

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar