onsdag 19 januari 2011

god afton!

yeah!! hemma i lugnets stilla vrå...så skönt!
har precis ätit något riktigt gott, jag köpte vanliga skinksnitzlar som jag skar i tunna bitar & stekte med mycket kryddor.
sen gjorde jag typ en grekisk sallad, fast utan fetaost & med en örtdressing istället...
blanda detta med köttstrimlorna & njut...fast food OCH NYTTIGT!!

kände när jag var på väg hem från jobbet att kylan är tillbaka, sjukt störigt för min kropp är seriöst helt redo för långa promenader.
oavsett väder så ska jag starta morgondagen med en rejäl power walk, nice!!
min hud behöver oxå lite frisk luft verkar det som, för nu är min haka under attack igen...fattar inte hur jag kan få såna breakouts...notering till mig själv: boka tid för ansiktsbehandling!!

en massage, manikyr & total makeover från topp till tå hade inte suttit fel nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar