lördag 29 januari 2011

öppna eget...igen..

jag undrar ofta vad jag ska göra när jag blir stor...eller nåt..
en tanke slog mig precis..
jag kanske ska öppna eget igen??!!
inte restaurang/bar denna gång...utan bara ett litet ställe..typ ett hälsocafé, med smoothies & en massa nyttigheter.
försöka få in allt det som jag finner på nätet & inte hittar att köpa någonstans i Ängelholm..detoxdrycker, power drinks, lite beauytprodukter mm.
detta kombinerat med en salladsbar, smoothies, nyttig fika/luncher..hm, nu fick jag något att tänka på!!

om någon vet en ledig lokal i Ängelholm så let me know!!
inget stort alls, utan mer ett hål i väggen..

sugen Carran????

tänkte ett sånt här utbud:

IMG_0981.JPG

nu fick jag fjärilar i magen..brukar få det när jag har en bra känsla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar