onsdag 22 juni 2011

to deserve this???

helt seriöst...
vad har jag gjort för att förtjäna detta??
känns som att mitt blod kokar, allt vätska i kroppen består nu av snor & att någon har installerat
en knivskarp rasp i halsen..
plus en hosta som startar från tårna.

ja ja, jag försöker göra det bästa av eländet.
ligger i soffan, läser hälsotidningar, dricker te & tittar på när min älskling spelar NHL.
lägenheten har förfallit...jag vill inget hellre än att städa...men det går inte, är för trött.
kände att jag var tvungen att äta, inget heavy utan bara något varmt som lenar i halsen..
reultatet?
ser ut som gammalt diskvatten, men det ska föreställa nudel- & svampsoppa.
looks bad, men det var faktiskt gott :-)

här skulle det då ju komma en bild på maten, men jag kan visst inte överföra bilder just nu..

78489_jessica_alba_dog_walk_big_122_440lo_76782338.jpg
lägger in en bild på något som jag hellre vill göra nu...vara ute & röra på mig.

1 kommentar:

  1. Stackars dig lilla gumman :( Det där förtjänar du verkligen inte!!!
    Blir ingen vidare midsommar för er då :(
    Massor av krya på dig kramar ifrån Marre

    SvaraRadera