fredag 10 juni 2011

I made it!

överlevde första dagen efter semestern på jobb!!
de första timmarna kände jag mig som en prao & gick runt med ett förvirrat uttryck i ansiktet.
men sakta men säkert så började jag att känna igen mig :-)
dagen gick, klockan blev 7 & jag slutade.
tack vare det soliga vädret så blev det promenad både dit & hem..så länge var jag duktig..
på vägen hem så gick jag inom Ica & det var där som jag gick i fällan.
hungrig som en varg närmar jag mig kassan & där kändes det som den mest naturliga saken i världen att jag skulle köpa cola OCH ostbågar!!
vad fan hände?????
senast jag kollade så ingick det verkligen inte i min diet..
nu skäms jag..

det bör tilläggas att jag nu har slutat äta skräpet & gömt det i snask-skåpet.

jaha, vad gör ni alla fina människor ikväll?
antar att de flesta firar någon avslutning av något slag.
jag skulle kunna göra mycket för att få vara uppe hos Jacob & co igen.
hans syster Rebecka tar studenten idag, ville ju oxå vara med i firandet :-).
GRATTIS GRATTIS REBECKA!!

men jag är inte bitter...nej nej..
jag kan sitta här med en megasur Benjamin som vill gå ut & busa i trädgården (men det vill inte jag...)
inte ett skit på tv´n, kollar just nu på ett program om en begravingsplats i en kyrka..
sa nån: deprimerande???!!!

imorgon är en ny dag, helt utan ostbågar & dylikt...med en massa bra på tv´n..glada katter..en dag närmre Jacobs hemkomst..
alltså en awesome dag!!
nu ska jag kolla på Criminal Minds, sen sitta & tjuvlyssna på fulla studenter som skrålar på gatan på väg till Bahnhof.
passa på att njuta, för i morgon är ni bakis & arbetslösa.
detta ska jag tänka på när jag vaknar & ska göra mig redo för jobb .-)

kärlek till er alla!!

hahaha...Benji smög sig in i den bilden visst!

lilla Mini..hon föddes med en ögonsjukdom som gjort henne halvblind, därav hennes kansiga ögon..

sådärja, där har ni min rapport från mitt glamorösa & ultraspännande liv en fredagskväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar