måndag 13 juni 2011

outside..

härligt!
kaffet är fixat, nu sitter jag i trädgården & bara myser.
Benjamin hoppar rundor & är överlycklig för att få vara ute.
själv glädjs jag över en mycket god Vanilla Latte (tack söta Mia!) & att få ha ett olöst Metrokorsord framför mig.
ganska skönt att bara vara hemma idag, Carolin ska åka en sväng till Helsingborg/Väla & frågade om jag ville följa med.
det hade jag gärna gjort...men bestämde mig ändå för att faktiskt vara hemma & pyssla istället.
vill ju att allt ska vara fint tills i morgon..:-)

som jag har berättat innan så slarvade jag ju rejält med min fina diet innan/under/efter semestern..
inga tips på bloggen, ingenting alls..
med början nu idag så blir det ändring på detta!
the diet is on again!!
startade dagen med 2 ägg & cantaloupe-melon.
kanske inte så himla kul, men det var vad jag hade hemma...
tänkte köpa färska jordgubbar, mixa dem med kokosvatten & sen har du en meganyttig svalkande sommardryck.

mediacenter i solen :-)

hawkeye Benjamin..

vår mysiga lilla bakgård,
tycker att det är så fint med små oaser mitt i stan,
många blir förvånade när de ser vår innergård.
ser kanske inte så inbjudande ut på framsidan?

nu ska jag rädda benji från "gula katten", vi snackar cat fight!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar