torsdag 9 juni 2011

vad hände??

vem snodde solen???
i natt öppnade himlen sig med resultatet ösregn & åskoväder...som ni vet så är jag ju megarädd..så jag har  sovit riktigt dåligt.
för 3:e natten i rad så drömde jag även mardrömmar, det handlar alltid om att Jacob försvinner på något vis.
jag antar att anledningen till drömmarna är att man mentalt börjar bearbeta att han har varit iväg.
man vågar andas ut...

när jag låg där sömnlös så var det trevligt att få lite sällskap i form av 5 mycket kelsugna katter.
de låg på täcket, under täcket, bredvid mig på kudden ...ja, överallt.
mysigt...men varmt!!

kanske är det bara bra att vädret är kass, idag MÅSTE jag tvätta, dammsuga, diska & fixa en massa småsaker.

men först...EH-kaffe är införskaffat!!!!

min hud är just nu katastrofartad..
trött, glåmig & allmänt dassig.
så nu blir det en silica-kur..I like!
ska nog in & spontanshoppa på Life idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar