tisdag 28 juni 2011

trött men happy..

nu kallar soffan på mig!
har haft en helt underbar dag med mycket kärlek & mys.
ikväll ska jag fortsätta att läsa "Ego Woman" av Carolina Gynning som jag fick av söta Sandra i söndags.
tack söta du :-)

boysen sitter kvar i soffan & spelar hockey, de vet nog inte själva hur högt deras underhållningsvärde är!!
det snackas statistik, spelarövergångar & tabeller.
varvat med sorg när det går dåligt & galen glädje när deras lag vinner.

hoppas ni har haft en lika mysig dag som vi har haft,
kärlek till er alla.

Jacob löser förra veckans "Melodikrysset" vid frukostbordet,
det gick sådär bra för oss..
systrarna bus snodde min plats så fort jag reste mig upp..

min utsikt från soffan..
Peter & Jacob i sin "spelarsoffa".
den lyfts fram varje gång det är dags för NHL-spel :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar