torsdag 16 juni 2011

today..

har ni någon gång haft en känsla av något som ni inte riktigt kan sätta fingret på vad det är???
jag har det...
drömmer konstigt, är ofokuserad...
denna känsla har jag haft flera gånger i mitt liv & den brukar vara befogad.
behöver inte vara något negativt, men man bara vet att något är på gång..
vet inte hur många gånger som jag har sagt "vad var det jag sa" i mitt liv.
för känslan brukar alltid att visa sig vara sann, det kommer alltid fram vad det var som jag kände..

jaja, idag har jag en del att fixa på stan.
skulle ju färga håret för någon dag sen...blev inte riktigt så.
därav en ännu fulare utväxt :-)
behöver köpa puder, puderborste, allergimedicin, hårfärg, hudkräm..
vill färga mina ögonfransar, men har aldrig gjort det själv hemma & är därför lite tveksam.
är det meckigt???
känner för en "total extrem makeover"...

kollade på nya säsongen av "Celebrity Rehab" som började igår, detta är ju sjukt tragiskt att se...men håll med om att det är underhållande oxå..

nu ska jag ta tag i denna dag, visar mina eventuella inköp senare :-)
önskar er en awesome torsdag alla fina människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar