måndag 13 juni 2011

uppmuntring!

är fortfarande på kasst humör..
får väl skylla på PMS, enklast så.
inga frågor ställs då, skönt...för jag har inga bra svar att ge nu.

skönt att det finns saker som kan få upp humöret iallafall...



skådespelar-listan från danska serien Brottet..
i Helsingör finns det en tandläkare om heter Palle Finnballe..går en omväg varje gång jag är där bara för att se skylten vid hans mottagning!
det är nog dags för en tur dit snart,
känner att jag behöver sysselsätta mig med saker som jag gillar.
Helsingör är en sån sak :-)

mitt liv är så inrutat just nu så att det känns som om jag står & stampar på samma ställe.
inget livsavgörande precis...men ändå..

jaja, har fått städat iallafall & har ätit nyttigt.
en klapp på axeln där fröken :-)

grillad kycklingfilé med smarrig sallad

kvällsmys med en espresso & svenska jordgubbar...slurp!

fina Kat är mitt soffsällskap för kvällen.

skönt att få skriva av sig lite..
lite som terapi att få ur sig det man känner & tänker på.
nu ska jag vika tvätt!
kärlek!!


1 kommentar:

  1. och i Stuttgart där min syster bor finns en gynekolog som heter Dr. Muff :-D hahaha!!!

    SvaraRadera