lördag 25 juni 2011

pizzafrosseri..

ni vet den där känslan man har i kroppen när man börjar bli frisk, det är ju rena rama lyckokickar!
jag har nog aldrig varit så städsugen som jag är nu..
vill ta tag i saker, men har lovat min kropp att den ska få vila sig i form.
inte köra fullt ut som jag brukar göra, ska som sagt jobba i morgon...men bara 3 timmar. skönt att träffa folk & få lämna soffan en stund :-).

resten av denna fina midsommardag ska jag tillbringa hemma med min sambo & hans bror.
vi (alltså dom...) spelar tv-spel & bara myser.
de verkar lite avslagna idag...hehehe!
är mycket glad att jag inte festade igår..
har köpt lite goda te-sorter så jag ska försöka att även vara lite nyttig.

ni får ursäkta mig om mina inlägg har varit sömnpiller de senaste dagarna, men jag har inte orkat att blogga fullt ut.
det blir snart så mycket bättre, promise!!



vitlökssås med pizza & inte tvärtom..

dagens mantra....bli frisk NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar