tisdag 14 juni 2011

better..

morning folks!
jag är på bättre humör idag, behövde bara rensa ut bland alla funderingar & tankar.
jag verkar vara den enda som gör det..
jobbigt när man håller på, men skönt när det är över :-)
tipset min mamma gav mig är forfarande oslagbart..."sov på saken"..det är nog det bästa man kan göra.

idag kommer han hem....
ska bli fantastiskt att få vakna med honom i vår säng igen.
tänkte göra middag & köpa något gott att dricka & bara ha mys ikväll..
men först...jobb!

dagens frukost:

ser fattigt ut..
proteinshake med kokosvatten & färska jordgubbar.
dubbel espresso & kokta ägg.

idag kommer denna muntergök hem :-)
min älskling...

1 kommentar:

  1. Så skönt! Han ser säkert gladare ut när han får träffa dig ;) Ha det gott och njut!!!
    Kramisar Marre

    SvaraRadera