torsdag 30 juni 2011

tekniskt uheld..

hej på er!
har haft problem med bloggen, kunde inte logga in..
men nu verkar det funka igen :-)

det gick bra att jobba igår, skönt att känna krafterna återvända.
på kvällen var vi på bio, såg Transformers 3....helt ok!
men jag saknade Megan Fox, knas att jag som kvinna hellre sitter & tittar på damerna i filmen än t ex actionscenerna.
den nya skådiskvinnan var absolut inte ful, men något var galet med hennes överläpp.
jag antar en överdosering av någon slags filler..
hon skulle nog ha tagit en injektion i underläppen oxå..
ja ja, alla kan inte vara perfekta :-)

idag har jag lite smått att fixa..bankärenden, tvätta (sinnessjukt i detta vädret..men absolut nödvändigt!), funderar på att köpa mig en cykel..
ska gå bort till cykelbutiken & se vad som finns.
satsa på ny eller begagnad?
sen blir det nog bara totalt chill, kanske en sväng till en mysig uteservering ikväll.
J & hans crew ska till stranden & dricka öl.
jag väntar med beachen, måste bli klar med min fixarlista först..
det är därför jag vill ha en cykel idag, vill kunna ta mig hem från stranden när jag har fått nog (eller rättare sagt..när jag har bränt mig..)

vi hörs sen, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar