måndag 24 januari 2011

måndag..

hej på er!
idag har jag noll inspiration så jag kan inte komma på något vettigt att skriva här.

var ute på en uppfriskande promenad med Marie i morse & sen åt vi lunch hos Tobbe och Viktor på Format, åt en LCHF lunch med grillat kött & en jättegod svampgratäng.
sen en liten runda på stan, inget upphetsande alls...
resten av dagen har jag varit hemma och typ...inte gjort något alls..
städat lite & bara haft det lugnt och skönt.
tänker fortsätta resten av kvällen på det viset, kolla lite tv & sjunka djupare och djupare i soffan..
i morgon är det jobb så jag kommer att vara lika frånvarande här då oxå...sorry!
jag tror att de flesta lider av inspirationsbrist just nu faktiskt, tänk att vi har ju haft vinter här sen i november..inte konstigt att man är lite trött & tråkig just nu!

hoppas att våren kommer tidigt i år..

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar