söndag 16 januari 2011

home at last...

hemma igen efter en megamysig eftermiddag på Väla med syster, systerson & Carran såklart..
vi började självklart med att äta (som vanligt), denna gång blev det pizza..jaja, jag vet - pizza är definitivt INTE med på GI-listan. men det är gott....
sen besöktes butikerna i en rasande fart..handlade lite på H&M, visar snart.
även IKEA fick påhälsning av oss, men idag gick jag helt tomhänt därifrån..kändes konstigt!!

jag skrev ju igår att jag hade köpt lite nytt smink & en ny hudcremé, här kommer bilder på vad jag shoppade.

1. full lashes, H&M 49,50 kr.
sjukt bra mascara... en ny favorit. jag ska sluta köpa de dyra märkena nu när jag har funnit denna pärla..

2. H&M foundation, 49,50 kr.
till vardags är detta en helt ok foundation, till fest så vill jag gärna köra på typ"Askungemasker" som slätar ut, lyfter & lite till...



3. hårfärger H&M, 40:-


köpte en blondering så jag kan fortsätta med mina längder & en mörkbrun/svart hårtoning till utväxten.

detta plus lite annat plock fanns i min lilla shoppingbag!
känner mig så ekonomisk för att jag fixar håret själv...

nu är det filmdags!!
nighty nighty när det är dags...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar