torsdag 20 januari 2011

duktig flicka...yes I am!

pust....! sista tvätten håller på att torka & jag kan äntligen sätta mig vid datorn en stund.
jag har dammsugit, tvättat, slängt en massa skräp, varit nere i källaren med hur mycket saker som helst...ja, ni fattar!
nu ska jag som sagt snart hämta tvätten, tror att jag passar på att springa ner till EH & köper mig en god kaffe oxå.
sen ska jag:
- lägga en ansiktsmask
- ta ett långt bad
- ge mitt trötta hår en välförtjänt inpackning

har köpt en ny flaska mandelolja som jag ska hälla i badvattnet, jag använder det även som återfuktande olja för kropp & ansikte efter badet.


ap_mandelolja.jpg
Mandlar är så välgörande både utanpå och i kroppen. De är de mest nyttiga nötterna man kan äta och innehåller massa e-vitamin, protein och fibrer och nyttiga fettsyror. Att äta ca 20 stycken om dagen är något som de flesta kostexperter rekommenderar.

oljan kostar 42:-, snacka om budgettips!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar