måndag 17 januari 2011

måste städa!

jaha, då var det måndag igen!
fick ett mess från jobbet där de undrade om jag vill jobba i morgon & det är ju klart att jag vill..
just därför vill jag försöka få nåt vettigt gjort här hemma idag.
det är bara några "jag ska bara"-saker jag vill göra först...& det är dessa saker som är lite farliga för det brukar sluta med att jag till slut inte får gjort något alls.
men men...röran finns ju kvar i morgon kväll oxå!

har fikat med Emma & hennes lilla söta Nova idag på förmiddagen...tänk för ett års sedan har vi nog aldrig kunnat gissa att ditt liv skulle se ut så här Emma.
jag är verkligen jätteglad för din skull & grattis till husköpet!

vi vill ju oxå flytta, först & främst för att få mer plats och framför allt för att få en uteplats eller liknande... jag vill att katterna ska kunna gå ut, nu har vi inte ens en balkong.
  ja tack!!
 vill ha......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar