onsdag 23 februari 2011

training style..

vi var på Intersport & kollade läget idag, så himla mycket fina träningskläder!
jag har inte kommit igång än...men det kommer..var så säkra!!

provade Reeboks Easytone-skor, är tveksam till modellen men de var jättesköna på foten.
köpte en fin tröja/jacka som kommer att bli en perfekt power walk outfit!!
hittade snygga träningsbyxor oxå, men jag har en känsla att jag måste inventera min garderob innan jag köper dem..där kan mycket väl ligga ett par typ likadana längst in i röran!

nu väntar jag bara på en ynklig liten plusgrad, sen kör jag järnet.
hatar verkligen att frysa...

FP_6495430_Richi_Kardashian_LRR_08_21.jpg
på väg till träningen med en Birkin bag i högsta hugg..

49838PCN_Kunis13.jpg

Mila Kunis med säsongens Reeboks..

FP_6762406_ConradLauren_EyeDocs_POD_06_08.jpg

Lauren Conrad har en stil som påminner om min när jag är ute & traskar..casual slappt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar