måndag 21 februari 2011

aha...

nu fattar jag varför jag har varit så moody de senaste dagarna...fick min mens precis.
2-3 dagar innan jag får den så kan jag böla för typ inget alls...helt otroligt att jag lyckas glömma detta varje månad!

så nu ligger jag i soffan med världens mensmage, svullen & helt förstörd.
fast...jag har ju världens bästa ursäkt för att bara få vara en total soffliggare!

katterna ligger & sover på deras filtar under elementet..ser varmt & gott ut.
kan det vara så att vi har världens finaste katter?
notering till mig själv: jag måste bli mycket bättre på att ta bilder & visa er ögonblick från mitt liv.
skärpning utlovas!
ska även visa er hur mina naglar mår efter nail repair- kuren..har använt trinds produkter tidigare & alltid varit supernöjd.


nail repair stärker naglarna.
pensla på ett nytt lager varje dag under 2 veckor & sen ca 1 gång i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar