onsdag 16 februari 2011

fortsättning..

så...nu har jag diskat & styrt upp kaoset här hemma.
vet inte riktigt vad som är fel med mig idag...jag fryser, är helt ofokuserad & mår skit rent ut sagt!
visst, mycket beror säkert på att Jacob har åkt...men kroppen beter sig underligt..
får väl se om det är något som ska bryta ut eller vad det nu kan vara.
jag är ledig i morgon så det blir väl att vila hela dagen...igen.

men nu... the 8 weeks diet:

allt fokus låg ju på Jacob i morse så jag glömde min lunch på diskbänken.
hade gjort en sallad med en massa olika grönsaker & ägg..

som tur var så åt jag en rejäl frukost:
- knäckebröd
- fullkornsflingor med linfrön
- apelsinjuice
- en liten chai latte
en bra start!

lunchen blev vad jag hittade i skafferiet på jobbet:
- fullkornsknäckebröd
- varma koppen med kantarellsoppa
en mindre bra lunch!

på eftermiddagsfikan fortsatte jag med:
- ännu mer knäckebröd
- kaffe
kan verkligen inte innehålla mycket näring..

kvällsmat:
- rostad parmaskinka
- matvetesallad med romansallad & paprika
nyttigt & supergott!!

alltså:
- ingen träning..
- jag har druckit alldeles för lite vatten..

detta märks för min kropp är inte pigg idag!
i morgon blir det en lätt överdosering av frukt i form av supernyttiga smoothies.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar