onsdag 9 februari 2011

strong nails

mina naglar är inte de starkaste naglar ni kan tänka er, de skivar sig så fort chans finnes & blir gärna tunnare ju längre de blir.
gjorde acrylnaglar innan, men jag tyckte att det slet som tusan på mina egna under..
det är väl därför som jag är galen i nagellack, då blir ju naglarna fina även om de alltid är korta.

hittade detta som verkar vara ett bra inköp..fast jag faller ju för alla lockelser när det gäller skönhetsprodukter av alla dess sorter.
men jag måste ju få testa & se om den håller måttet!!

Isa-Dora-Second-Nail

"second nail": ett par lager & du har stenhårda, perfekta & naturliga naglar.
ett lager till & du har ett fint beigerosa, halvblankt lack som visserligen inte håller så länge, men som ser väldigt bra ut....we like it, if it´s true!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar