tisdag 22 februari 2011

snabbt fräsch!

vad gör jag när jag är för trött för att ta bort sminket på kvällen?
när jag behöver en snabb uppfräschning?
när jag vill känna mig extra ordentlig & nyttig?


RENGÖR ENKELT:
för trött & sliten för att ta bort sminket? ha ett paket rengöringsservetter i badrummet &  ta bort din makeup i ett enda svep innan du somnar.
tro mig, du får igen det dagen efter...

DRICK DIG FRÄSCH:
drick vatten!
det finns inget mer effektivt sätt att rensa ut gifter ur kroppen & återfukta huden inifrån. ett tips är att blanda en kanna vatten med blåbär, lingon eller andra bär som är särskilt rika på antioxidanter. supergott & superfräscht!!

HÅLL HUVUDET KALLT:
fyll en stor skål med is, blanda i ett gäng gurkskivor & ett knippe mynta ( bra mot svullen & rödflammig hy). doppa huvudet i skålen... ta tio djupa andetag & du kommer genast att känna dig ännu snyggare & piggare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar