torsdag 17 februari 2011

love spell..

hej igen!
fick lite energi så jag passade på att göra middag (& lunch till i morgon), dammsuga, inpackning i håret & diska.
nu är jag helt slut...
i all röra bland alla produkter på toaletten hittade jag en flaska som jag fick av min chefs fru från deras Los Angeles resa förra året.
nämligen en sån här:



love spell body mist från Victorias Secret!!
om jag missar att jag har en sån här så förstår ni hur mycket som trängs i vårt lilla badrum...!!

min middag:
- mozzarella- & champinjon fylld nötfärslimpa
- kokt broccoli
- resterna av matvetesalladen

apropå "eight weeks..":
- ingen träning...är nog inte bra när man har feber..
- har fått i mig massor av vatten, c-vitamin från färskpressad apelsinjuice
- ätit nyttig mat
- ätit mina vitaminer & omega 3 kapslar
inte en helt bortkastad dag iallafall :-)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar