måndag 21 februari 2011

10 things you didn´t know..

10 saker ni inte vet om mig:

1. jag har världens sämsta koordination & tar ofta fel på höger & vänster...har inget körkort, var väldigt tacksamma över detta!!

2. jag gråter säkert en gång om dagen..inte för att jag alltid är ledsen..tycker bara att det är skönt att släppa ut lite känslor då & då.

3. jag får påminna mig om min riktiga ålder väldigt ofta..vet inte om det handlar om förnekelse utan bara om att jag fortfarande kan känna mig som en nybörjare på livet & allt vad det innebär.

4. jag vet fortfarande inte vad jag vill göra "när jag blir stor"..har inga tydliga mål eller drömmar.

5. jag älskar att titta på matlagningsprogram på tv´n..särskilt Jamie Oliver & Nigella Lawson.

6. jag verkligen HATAR alla sorter av djurplågeri!! är beredd på att kunna döda dessa plågare!

7. jag ville antingen vara med i maffian eller vara vampyr när jag var liten..fick frågan vid 4 års ålder & svarade med dessa alternativ! scary...

8. jag älskar potatismos!!! synd nu när jag går på diet..ska helst serveras med hamburgerdressing & rå lök eller med vanlig brunsås...

9. jag saknar min pappa, som tyvärr dog för många år sedan..men jag "pratar" med honom så ofta jag kan .

10. min favorit författare är Paulo Coelho...rekommenderar honom starkt!

lite kuriosa där..

sen att jag är en skönhetsjunkie & en kattägare med världens bästa pojkvän som jag älskar galet mycket...ja, det visste ni ju redan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar