tisdag 8 februari 2011

färgterapi!

vår espressomaskin har flyttat in!!
detta firades genom att göra en skummande cappucino till Jacob & en härlig latte till mig själv.
blev positivt överraskad då det smakade alldeles utmärkt!
annars brukar det bli en slags plastig eftersmak när man anväder kaffe-kapslar, men detta var utsökt!

glömde berätta att jag innan idag har varit på en mycket välbehövlig ansiktsbehandling hos Jelena på Unik Skönhet.
mitt ansikte genomgick en brutal rengöring så jag tror inte att jag vill visa mig ute...
ni vet, rödprickig & lite glansig av alla krämer som just nu gör sitt jobb på mitt face.

men det var inte det jag ville skriva om...
jag känner ett djupt behov av färger, ju ljusare desto bättre!
alla varianter av pasteller är välkomna.


lite mer färg i livet, tack!!

gröna knoppar, knallblå himmel med en stor gul sol, röda & rosa blommor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar