torsdag 17 februari 2011

so nice..

nu är jag färdig shoppad!!
kroppen ville hem så jag skyndade mig genom stan för att kunna komma hem så snabbt som möjligt igen..

det blev en ny ansiktskräm:



cliniderm barrier repair, helt fantastisk för en torris som jag är...
249:- på apoteket.

produktinformation:

Om Cliniderm Barrier Repair Cream

Hjälper huden att reparera torr och stram hud och stärka sin skyddsbarriär. En stark barriär står emot yttre påverkan bättre. Huden blir mjuk, len och skönt återfuktad.
PRODUKTFÖRDELAR
.Omedelbart fri från stramhet och torrhet
.Återuppbygger och stärker hudens skyddsbarriär

VIKTIGA INGREDIENSER
.Shea butter motverkar stramhet och torrhet
.Vitamin B3 (Niacinamide) stärker och återuppbygger hudbarriären
.Sorbitol, Glycerin och Propylene Glycol stärker hudens fuktbarriär


köpte även ansiktsmasker på HM:



dålig bild..men det är en fuktgivande chokladmask & en "sugarscrub" som blir varm när den kommer på huden.

nu ska jag kolla på storslalom på tv´n...
ses snart igen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar