tisdag 15 februari 2011

8 veckors..

som sagt, Jacob åker ju tillbaka till kriget i morgon..blä!
men då tänker jag ta tillfället i akt & sätta igång med mitt 8 veckors "komma i form" race.
och jag är ruskigt peppad!
varje dag så kommer jag att involvera er i min träning & i min diet.
ska försöka att få till lite bilder oxå..

mina mål är:
- få mer tonade överarmar...alltså tighta till gäddhänget :-)
- få mer tonad mage...lite mindre & lite fastare
- jobba bort 2 små "lovehandles"
- mina 2 par älsklingsjeans ska sitta som de gjorde för 2 år sen...
- gå ner minst 4 kg

hur jag ska göra detta:
- fortsätta med GI maten, dock med mycket frukt & fullkornsprodukter
- träna 4-5 dagar i veckan, power walks & hemmaträning
- ha 1 dag i veckan då jag får äta vad jag vill...i lagom mängd.
- helst inget festande..max 2 ggr
- fortsätta med nyttiga smoothies på morgonen..grym energikick!!
- dricka vatten i stora mängder

nya vanor på vägen:
- kosttillskottet "panto3" för hår, hud & naglar
- omega3 kapslar, 6 om dagen
- detox te
- 5 små mål under dagen



just do it!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar