torsdag 24 februari 2011

hemma...ah!

gud vad skönt att vara hemma igen!
jag var inte införstådd med vad som väntade mig på kvällens "event"..
utan att säga för mycket...men jag undrar hur dessa människor överhuvudtaget ska orka att ringa & sjukanmäla sig i morgon..
alltså..det var en del sprit inblandat!

jag vet inte vad som har hänt med mig men jag mår bokstavligt talat dåligt när jag tvingas se på vilka sätt som alkohol kan förändra människor.
innan kunde jag utan några problem ha fulla personer omkring mig...men nu vill jag bara vända på klacken & gå hem.

visst, jag festar ibland & tycker då att det är superkul att gå ut..
men oftast så väljer jag att strunta i det & tar extrapass på jobbet istället.

precis så är det denna helg, min syster ville byta & jag sa självklart "ja".
så det blir ännu en lugn & skön helg med jobb.

nu är det snart sängdags,
nighty nighty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar