onsdag 9 februari 2011

day of beauty..

Jacob sitter & spelar Borderlands(data-spel) med sin bror via Skype..
detta tänker jag utnyttja till fullo & ha en beauty-dag med allt vad det innebär,
håret fick precis en inpackning följt av mandelolja i topparna & världens bästa "leave in balsam":


 håret blir som sammet & doften är ljuvlig...en blandníng av kokos, vanilj & sommar.

jag var ju på ansiktsbehandling igår, så jag låter huden vila...ska bara massera in ett välgörande fuktserum som får återfukta varje millimeter av mitt ansikte.
naglarna ska bli målade med ett fint ljusgrått lack, men först ska händerna bli totalt inkletade i min älskade mandelolja..(ett riktigt budgetkap, 40:- på apoteket!).
tror mina fötter ska exakt samma behandling...

mellan varven blir det (tyvärr..) tvättning, skvallermagasin-läsning...(måste ju hålla mig ajour) & såklart några goda espressos ( är så himla nöjd, vi känner oss megalyxiga!)
plus en massa smaskiga inlägg till er :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar