onsdag 23 februari 2011

I´m home..

idag har varit en mysig dag..

Carolin kom hit, jag praoade som hårfrisörska...verkar ha en viss talang!
sen gick vi till stan där vi åt lunch på Graffitti, båda var nyttiga & åt varsin god sallad.
därefter blev det sightseeing & lite shopping..we like!
givetvis fanns det även tid för fika på EH, hade min ätar-dag...men fick lite dåligt samvete så jag tog en kaffe & en liten blueberry cupcake med en helt fantastisk glasyr...magiskt..

här hemma har jag kollat på tv, tagit ett ljuvligt bad med mandelolja & nu är det mys med katterna som gäller.

jag tog tag i en sak idag som jag borde gjort för längesen..vår toalett har i en hel evighet stått & spolat av sig
själv...vissa nätter har jag fått mindre anfall av detta jäkla ljud!
idag bestämde sig till slut toan för att gå till nästa nivå...ett konstant rinnande..
jag ringde vår vaktmästare & inom en halvtimme var toan fixad, nåt gummifilter som definitivt hade sett sina bästa dagar blev utbytt.
tack tack vaktis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar