fredag 20 maj 2011

pizza..

hade varit skitgott...men nej då, inte jag inte!
kylen ekar tomt på smarriga godsaker & jag är jättehungrig..

vad ska jag hitta på till middag...?

inte ens i närheten av den flottiga maten som jag är sugen på..
istället blev det någon snabb variant på
skagenröra med avocado,
gott...men oj vad trist det ser ut..

annars har min dag varit utmärkt, jobbat hela dagen..
mycket att göra så tiden sprang ifrån oss totalt.
det var bara jag, Carran & Jan som jobbade så vi hade fullt upp.

sparar det bästa till sist..
min älskade pojkvän ringde idag :-)
vi har inte kunnat prata med varandra på över en vecka så det var ljuvligt att få höra hans röst.
snart är han hemma på riktigt..wiiiii!
jag åker upp till Stockholm & möter upp honom.
sen väntar en vecka där uppe med mys & ännu mer mys.


1 kommentar:

  1. Men det var väl fan på tiden att du la in kommentatorsfunktionen... som jag väntat ;)
    Fina du! Det är som att lära känna en helt ny Anneli all over again. Annat var det på vår tid. Lalo, Puss

    SvaraRadera