måndag 16 maj 2011

damn it!

glass är kanske inte det nyttigaste som finns..men idag skiter jag i det!!
denna dag som började så mysigt blev pissig på 1 sekund.

någon av mina huliganer bet sönder strömsladden till datorn & självklart var där ingen power på batteriet.
jag gick till Phone House..inga sladdar.
jag gick till Perfekt..inga sladdar.
men där fick jag tipset att gå till tv-reparatören mittemot 57:an..

...voila!
en styck lagad sladd
tack sladdmannen på Östergatan, du räddade denna dagen :-)

har inte bara ätit glass idag, gjorde ugnsstekt falukorv med grillade grönsaker & cashewnötter till lunch.
har gått en promenad & även försökt att stretcha ryggen.
har ont men det känns ändå lite bättre nu..

nu ska jag äta upp glassen, dricka mitt kaffe & läsa Sofis mode.

kan ju läsa om Beach 2011 istället..


såhär hittade jag Benji innan idag..
sovandes i en plastpåse & med huvudet mot hans älskade torrfoder.
sötnosen...

knappt nyvaken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar