torsdag 26 maj 2011

06.24..

helt hopplöst..
jag struntade i att ställa klockan i morse, kände att jag behövde en sovmorgon.
men nej då....jag vakande 06.24.

så välkommen till den första rapporten från en vanlig dag i mitt liv.
- jag vaknar tidigt & tittar på "vakna med the voice".

precis när jag skulle posta inlägget så blev det strömavbott..då blev det ju helt plötsligt en ovanlig morgon.
som sagt..jag kollat på vakna..snart ska Danny gästa studion :-)
sen blir det en kaffe från EH & frukost.
efter det ...jag vet inte än.
ska ta dagen som den kommer helt enkelt.

så här pigg är jag halv sju på morgonen.

2 kommentarer:

  1. Om du ändå e uppe med tuppen , kunde du ju vara lite babysitter för Noalie som alltid vaknar kl 6.20 ;) Puss och ha en bra dag hjärtat

    SvaraRadera
  2. Har du inte hört talas om att somna om, det bästa som finns jue, men då kommer väl hulliganerna och väcker dig iallafall =)

    SvaraRadera