söndag 29 maj 2011

mors dag!

grattis alla mammor!
hoppas ni blir ordentligt bortskämda idag :-).

jag blev väckt av mina små kattbarn vid 6 tiden i morse..
vem behöver en väckaklocka??

äter frukost nu & ska snart börja fixa i ordning för mina gäster i eftermiddag.
min mamma, Jack, min syster & hennes karl kommer hit, kul.
mysigt att ha lite folk här.

idag börjar min älsklings resa hem till Sverige!!
ska bli spännande & riktigt kul att få hem honom.
när man är ifrån varandra såhär så blir man nästan lite nervös inför första mötet...
typ fjärilar i magen.
man vill ju vara så fin som möjligt, gärna ha nya kläder & fixat hår/naglar.

tur då att jag redan har köpt en fin klänning då ju :-).

jag & söte Tiger..som inte alls ville vara med på bild..

kul att vara uppe redan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar