tisdag 31 maj 2011

kvällsnöjen..

jag kanske är lite sent ute här, men fasiken vad jag gillar "Big Bang Theory"..
Sheldons uttryck är bara makalöst bäst, Howards försök att vara macho-man..tyvärr misslyckas han fatalt, Raj´s utlägg om varför han inte vill vara Aquaman på nyårsfesten...& självklart min favorit Leonard.
han är så nördig.. men ändå det gosigaste som gör allt för Penny.
kvällens avsnitt där han nästan fick ligga med henne var awesome!

gjorde mat innan, skulle vara nyttig (jag & Suzy åt ju på Go´biten innan..oops..), så jag gjorde en sallad med marinerad mozzarella & tomat.
till detta blev det grillad laxfilé & vattenmelon...mums!
another confession to make..
jag har även varit på EH...I´m like totally hooked on that coffee!


nu ska jag bara plocka undan lite här hemma, sen Ghost Whisperer på tv´n & efter 10 min så sover jag..

en liten favorit för att förgylla den fina tisdag:


1 kommentar:

  1. Åh! Kommentarsfunktion! Gillas starkt!
    The Big Bang Theory är utan tvekan den bästa komediserien på TV nu:D Är också helt såld!:D

    SvaraRadera