torsdag 19 maj 2011

hett..

som jag skrev i morse så var ju vädret lite osäkert..
det ösregnade när jag stack till jobbet..men givetvis så strålade solen när det var dags att sluta & bege sig hemåt.
en trist resa med bussen lockade inte så jag bestämde mig för att gå hem..
kände mig sådär dum när jag kom med en tjock skinnjacka & möter en liten sportig tjej med världens minsta linne & MYCKET små shorts..plus de givna acessoarerna Iphone, stor keps, ännu större solglasögon & inlines..

men jag är inte bitter..

har fixat lunch till i morgon, det blev nån grönsaksröra gjord av lite ihop-plock från kylskåpet.
nu ska jag snart kolla tv & bara ha det bra..

som vi kan posera..
hahaha.. Tiger ser ju helt galen ut!

såhär tokigt glad blev jag för alla era fina gratulationer!

nu..chill i soffan med en god iskaffe!

1 kommentar: