tisdag 24 maj 2011

confession to make..

aha...nu fattar jag..
jag ar glömt att äta idag, därav min totala brist på energi.
åt frukost, sen var planen att jag skulle äta när jag kom hem från stan.
oops..
men jag har nu löst problemet...på mitt sätt såklart!

choklad-cheesecake från EH..
bör tilläggas att den inte inehåller vetemjöl..
men säkert ett ton socker!

kunde inte hålla mig..
det är väl dags att erkänna för mig själv..
jag har blivit beroende av kaffe..
jaja, en last till kan väl inte skada :-)

det är nog bättre att äta riktig mat..men jag orkar inte fixa nåt ikväll.
detta duger alldeles utmärkt!
fick på mig ett par av mina skinny jeans & de satt t om lite löst...wiiii.
då gör det inget att jag lyxar nu.
i morgon är det nyttigt igen, oops igen..jag har glömt att göra lunch till jobbet.
attans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar