måndag 16 maj 2011

nyttigt!

god morgon på er!
äntligen måndag...eller?!
jag gillar måndagar, ny vecka & allt börjar om..

fast denna morgon påminner ganska mycket om andra morgnar (heter det så...??)
Benjamin sitter & piper vid dörren, lilla Mini löper så hon går & skriker & trycker upp sin lilla stjärt mot han-katterna.
trist för henne att de är kastrerade & typ inte märker hennes försök till uppvaktning..

har ätit frukost & ska snart bege mig ut på en power walk (om regnet håller sig borta) & sen blir det ett försök till organisation av garderoben..

min frukost.. lingongrova med gurka, espresso & melonjuice.
drack även ett glas med limejuice & varmt vatten före frullen
för att sparka igång ämnesomsättningen.

idag ska jag ju köra igång dieten igen, är taggad till tusen!
återgår till LCHF-kosten, då jag är nöjd med reultatet du får av denna mat.
min söta vän Carolin har oxå hoppat på tåget & vi peppar varandra med tips & nya recept.

vill gå ner ca 3 kg & samtidigt tona lite daller på kroppen..
ni vet, magen & gäddhänget :-).
startvikt är 58.5 kg...nu kör vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar