söndag 15 maj 2011

ouch!

hemma!!
är hemma & nu börjar min helg..
har ju jobbat fram tills idag & är nu ledig några välförtjänta dagar :-).
tyvärr är min rygg inte lika glad..
smärtan sitter mellan skuldrorna & strålar utåt/uppåt.
sitter med en uppvärmd vetekudde (som är Susannas kom jag nyss på..) & insmord med Voltarenkräm.

tur att jag bara ska kolla hockey & softa idag då!
i veckan blir det massage & förhoppningsvis så slipper jag att gå till läkaren.
vilket jag måste göra om det inte blir bättre..

fick sällskap av min systerson upp till jobbet i förmiddags, vi åkte upp lite tidigare så det blev en sväng till Willys för lite random shopping.
köpte melonjuice, cantaloupemelon som jag ska mumsa på snart & lite mat till mina nyttiga middagar i veckan.
skönt att ha sånt fixat..

vi hörs sen, puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar