lördag 7 maj 2011

nu då??

såja, nu har jag gjort det jag skulle göra.
har lite disk att ta hand om & sen en snabb runda med dammsugaren...& sen då?!

tror det blir lite chill, en dusch & sen är det ju dags att möta upp syster & resten av Helsingborgsmaffian :-).
vi ska nog sitta en sväng här & dricka något gott efter maten, därav dammsugningen..

innan när jag låg & gassade fick jag den briljanta tanken att jag skulle ta med mig storkatten Benjamin ut i gräset.
han satt uppe i fönstret & gjorde ( mycket högljutt..) klart för mig att han ville vara med mig ute i det fria.
bör kanske tilläggas att våra katter är innekatter...än så länge iallafall.

jag hämtade honom & lät honom smyga rundor i buskar & snår,
men när det var dags att gå upp så gick min plan i baklås..
nu är han mer nällad än någonsin att få vara ute, så alla min grannar..
förlåt för hans klagan..i morgon ska han få ett halsband & få vara ute.

kel med en tystlåten Mini..


da shit när det gäller solbränna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar