torsdag 5 maj 2011

hemmamys!

skönt att vara hemma, har ju jobbat hela dagen & är ganska trött nu.
har ätit, matat monstren & nu kollar jag på hockey...vet inte varför.. är inte ett dugg intresserad, men det är sådär lagom underhållande i kväll.

tänkte bädda ner mig vid 9-tiden & kolla på Criminal Minds på kanal5.
detta är ett mål jag har de flesta torsdagar..men det slutar oftast med samma resultat...jag somnar innan avsnittet är igång.
jag & pensionärerna typ...:-).

nu gjorde Ryssland mål..jaha..
insåg nyss att Mads Bödker spelar för Danmark, då hejar jag väl på dom då.
det är ju så vi kvinnor resonerar när det gäller sport,
vilket lag har snyggast spelare?
känner vi någon i något av lagen?
vem har finast kläder?

nu kvitterade Danmark & målskytten var visst någon som skulle spela för Rögle nästa säsong..ännu en gång så har jag noll koll!!

till helgen ska visst vädret visa sin vackra sida & då ser ni mig medl 99% säkerhet ligga & bättra på brännan.
vill ni joina så befinner jag mig på gräsmattan utanför vår lägenhet, om ni kommer så är det Vanilla Latte med extra shot & lättmjölk (inte så varm...) som gäller...hihihi!

denna blaskiga sörja var min middag för kvällen, orkade inte vara nyttig som vanligt så jag fuskade..
men...jag åt inte riset, så bonuspoängen går till mig!


outfit-bilder är ju ett måste..men jag undrar vilken lista jag siktar att ta mig in på..
Gekås- finest eller?!
men håll med mig, visst är det så jäkla skönt att komma hem från jobb & bara få hoppa i mysisarna?


förlåt Espresso House..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar