fredag 6 maj 2011

friday.. I´m in love!

sicken dag..värmen är på väg tillbax, det är snart helg & jag är ledig!!
har varit duktig & gått till/från jobb..detta firas med en brakmiddag..eller inte.
tänker inte visa något foto då jag skäms över måltiden, 2 wienerkorvar & en klick senap..
pallade inte anstränga mig alls :-)

har fått med / tvingat Carolin på jobb att vi ska ha en nyttohelg med mycket motion & bra mat.
dock inte ikväll då ett nytt choklad lockade mig på Ica..

ikväll skulle man ju varit på gång med grillning & fest, men det överlåter jag åt er :-).
jag ska kolla på Twilight & med all säkerhet somna på soffan.
jag = partyanimal...NOT!

ny smak, maräng & nöt


helgens melodi, smoothies med proteinpulver & nyttiga bär.

o ja, jag har mysdressen på igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar