tisdag 21 december 2010

vinterenergi

det är säkert inte bara jag som känner mig helt dränerad på energi & ork just nu...
all julstämning är som bortblåst & alla jag träffar känner bara stress inför julen.
vad hände med julefriden & allt mys med familjen...??
idag så jobbar man in i det sista, julklapparna ska helst inhandlas på sin lunchrast & alla barnfamiljer tömmer sina krediter och bankkonton...ganska tragiskt eller hur..

men..jag tänkte iallafall tipsa om något som ger dig lite energi i mörkret..FRS innhåller inte en massa socker & koffein utan bara naturliga antioxidanter.
Bild 7.png
 berries.jpg
 naturens egna spa- & detoxprodukter!

tappa upp ett härligt bad med mandelolja i(rengörande & rena dunderhonungen för din torra vinterhud), läs en bra tidning/bok i badet & bara njut(kanske ett glas vin/öl eller bubbel på badkarskanten?)...och du, mitt bästa hårproduktstips är utan tvekan..
"all soft"-serien från Redken är magisk..speciellt deras inpackning! håret blir som den mjukaste sammet, utan att tynga ner det. lovely!!

 vi är värda en god jul!
poss poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar