måndag 27 december 2010

dags att gå ner i varv..

 

äntligen...
känslan av att veta att jag inte behöver ställa larmet innan jag går & lägger mig ikväll är obeskrivlig.
i morgon kommer det inte att bli mycket vettigt gjort..
jag skulle ju egentligen på en ansiktsbehandling i morgon bitti, men min hudterapeut är sjuk (krya på dig gumman) så jag ska boka om tiden.
istället ska jag ner till butiken & inhandla lite smått och gott för min egen spa-dag,
kanske sola lite & se om jag kan få en mycket välbehövlig manikyr...
tror att jag vill ha lite långa naglar med franska tippar till nyår.

en & en annan fika kommer det nog oxå att finnas tid för.
eller bara latte i en take-away mugg & sen softa i soffan.
oavsett vad, så ska jag försöka att njuta så mycket jag bara kan...
hasta la vista, poss poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar