onsdag 22 december 2010

full moon fever..

är på ett hemskt humör idag, grinig & helt sjukt trött...
visst är jag sliten efter mycket jobb & så, men...
jag är en av de personer som är jättekänsliga vid fullmåne.
det verkar vara omöjligt att få en god natts sömn dessa nätter, konstigt va?
det tar evigheter innan jag somnar & sen vaknar jag hur ofta som helst under hela natten.
så idag är jag nära gränsen för ett breakdown, behöver bara rensa huvudet & få lite ro i själen.

i morgon är jag ledig, men det betyder inte en välförtjänt sovmorgon.
halv 9 ska vi ha vårt julklapps-race på jobb, det är superkul & det gör att det är lite lättare att gå upp halv 7.
sen är det raka vägen hem till mamma för att klä granen & hjälpa henne med alla julsysslor.. mys!

J ringde precis, så fort jag hörde hans röst så brast allt för mig.
ganska skönt att få gråta ut en liten stund, men jag vill ju inte att han ska bli orolig för mig...

jag ska göra det han rådde mig att göra, ta hans favorit-katt Benjamin, & krypa ner i sängen och kela hela kvällen.

 
källan till min sömnlöshet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar